حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

۰۹۲۸۵۵۱۰۹۱۲

با ما در تماس باشـید

تفاوت مجموعه بازی پلی اتیلن و فلزی

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : 19 شهریور 1402تعداد بازدید : 50نویسنده : دسته بندی : وبلاگ
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

مجموعه بازی از زمان پیدایش پارک ها به وجود امده است. در طول سالها مجموعه بازی پارکی با متریال مختلفی ساخته شده که از ابتدایی ترین آن می توان به مجموعه های بازی چوبی اشاره کرد. مجموعه بازی از زمان پیدایش پارک ها به وجود امده است. در طول سالها مجموعه بازی پارکی با متریال مختلفی ساخته شده که از ابتدایی ترین آن می توان به مجموعه های بازی چوبی اشاره کرد. مجموعه های بازی در گذشته بیشتر از جنس فلزی بوده که با پیشرفت تکنولوژی و ساخت مواد پلیمری، مجموعه بازی پلی اتیلن جای بیشتر مجموعه بازی های فلزی را گرفتند.

مجموعه بازی فلزی

مجموعه بازی پلی اتیلن

مزایای مجموعه بازی پلی اتیلن

مزایای پلی اتیلن به نسبت مجموعه بازی فلزی خیلی بیش‌تر است. از مزایای مجموعه بازی پلی اتیلن می تون به موارد زیر اشاره کرد:

  •  وزن سبک‌تر مجموعه بازی پلی اتیلن به نسبت مجموعه بازی فلزی  و در نتیجه حمل و نقل راحت تر
  • پلی اتیلن قابل بازیافت است و هیچ‌گونه اثر مخربی بر روی محیط زیست نمی‌گذارد
  • طول عمر جموعه بازی پلی اتیلن به نسبت مجموعه بازی فلزی بیش‌تر است
  • مجموعه بازی پلی اتیلن در برابر سرما و گرما و همچنین اشعه‌ی UV مقاوم است و رنگ آن تغییر نمی‌کند
  • مجموعه بازی پلی اتیلن به خاطر مقاومت و استحکام بالایی که دارد گزینه‌ی مناسبی برای حفظ امنیت کودکان محسوب می‌شود.
  • مجموعه بازی پلی اتیلن، خود رنگ است و در ساخت بخش های پلی اتیلنی این محصول از دانه ها یا کریستال های رنگی پلاستیک استفاده شده است. در نتیجه درنگ‎های جذاب و ترکیب‌های زیبایی ساخته می‌شوند که باعث ایجاد شادی و نشاط در کودکان می شود.

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن بسیار آسان و کم هزینه می باشد. به همین جهت در فرصت کوتاه تری نیز انجام می شود.نصب مجموعه بازی پلی اتیلن اصولا توسط پیچ و مهره انجام میشود. قابل ذکر است برای نصب مجموعه بازی پلی اتیلن قبل از هر کاری نیاز به کف سازی مناسب است. برای حفاظت از کودکان و بالا بردن سطح امنیت کودکان استفاده از کف پوش های پارکی برای کف سازی مناسب تر است تا سنگ ریزه ها. پس از کف سازی نصب مجموعه بازی پلی اتیلن در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

ارسال دیدگاه