حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

۰۹۲۸۵۵۱۰۹۱۲

با ما در تماس باشـید

مجموعه بازی پلی اتیلن فضای باز

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : 19 شهریور 1402تعداد بازدید : 27نویسنده : دسته بندی : وبلاگ
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

مجموعه بازی پلی اتیلن به عنوان زیر مجموعه ای از مبلمان شهری، در انواع فضاهای باز و سرپوشیده به جهت بازی و تفریح کودکان نصب می گردد. از جمله فضاهای باز که این لوازم در آنجا مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به پارک ها و زمین های بازی کودکان اشاره کرد. مجموعه بازی پلی اتیلن با دارا بودن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد، از پرکاربردترین لوازم بازی کودکان می باشد که می تواند لحظات شاد و مفرحی را برای آن ها فراهم سازد.

تجهیز پارک ها با مجموعه بازی پلی اتیلن

امروزه تامین وسایل بازی برای کودکان یکی از دغدغه های مسئولان شهری محسوب می شود. مسئولان شهری برای رفع این دغدغه تدابیر مختلفی را به کار می برند که یکی از مهم ترین اقدامات آن ها در این زمینه، تجهیز پارک ها با مجموعه بازی پلی اتیلن می باشد. این مجموعه از لوازم مختلفی به صورت یکپارچه تشکیل شده است که با قرارگیری و نصب در پارک ها، زمینه ی بازی و تفریح کودکان را فراهم می آورد. طراحی و ساخت این مجموعه با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی و همچنین چهره حیوانات صورت می گیرد که این امر کودکان را به بازی با این لوازم ترغیب می نماید. مجموعه بازی پلی اتیلن را علاوه بر پارک ها، در تمامی زمین های بازی کودکان و فضاهای باز و سرپوشیده می توان مورد استفاده قرار داد.

مرکز فروش مجموعه بازی پلی اتیلن

 مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن در فضای باز

مجموعه بازی پلی اتیلن با استفاده از پلی اتیلن یا همان پلاستیک فشرده، در طرح های بسیار زیبا و متنوعی تولید می گردد. در تولید و همچنین نصب این وسایل بازی باید اصول ایمنی و استاندارد جهانی در نظر گرفته شود. چرا که عدم توجه به این اصول می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را برای کودکان به همراه داشته باشد. نصابان برای برقراری ایمنی بیشتر در هنگام نصب مجموعه بازی پلی اتیلن، از کفپوش گرانولی در زیر آن استفاده می کنند. این نوع کفپوش ها با دفع ضربات، از کودکان به خوبی مراقبت کرده و مانع از آسیب دیدگی آن ها در حین بازی می شوند. بنابراین نصب مجموعه بازی پلی اتیلن در فضای باز باید توسط افراد متخصص و کاربلد صورت بگیرد تا ضریب آسیب دیدیگ کودکان کاهش پیدا کند.

ارسال دیدگاه